Melc , melc ...

Raspunde unde tu te duci, ori daca poti
Scoate coarnele afara - hai nu fi hot
Vorbeste lumea cum ca ai cornite si le lauzi
Iar cand te rog sa mi le-arati, tu te faci ca n-auzi

Ori mai degraba astea-s ochii dar fara gene
Ori daca tu ai chef - spune-ne tu nene
Ai fost la frezarie singurel sa ti le tunzi
Dar cand te-ascunzi in casa, casa unde ti-o ascunzi?

 Ce bine e sa ai propria cochilie,
Te scapa de impozit - nu platesti chirie,
De vrei sa parasesti balta, parasesti balta
Nimeni nu-ti zice-o buchie daca te duci la alta.

Tu nu visezi la hituri mari - ori la sali pline
Pe-o parte, dar pe alta parte poate e mai bine
De faci si tu o piesa, si nu prea suna piesa
Introdu o doua-njuraturi, in schimb nu te papa presa.

Cum, am mai spus, eu nu repet, firesc
Chiar sunt prietena cu melcul - serios glumesc!
Si eu as vrea sa am o casa fara nici o fita
Sa-ncap in ea, desigur, numai eu cu Ghita!

Iar pentru asta sunt, inca mica, si mi-e frica
Sa nu vorbeasca lumea, ori cel putin sa zica
Dar ce-o mai fi sa zica, de mai conteaza parca
Oricum castiga cei ce fac, ce altii doar incearca!
                                                                                       (  Cleopatra  )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?