Ultima zi din an...

  1. Fiind ultima zi din an am zis sa imi fac un cadou , m-am tot gandit si intr`un final am gasit ( un cantar de persoane ) nu de alta , dar sa stiu cate kg am acum si cate voi avea anul viitor ( tareeeee sau ce ? ).  Cat despre anul care bate la usa sper sa nu fie unul la fel de " bun "ca  2010.
  2. Am o rugaminte :  Traian Basescu se va afla de Revelion ori la Predeal (unde este acum), ori la Brasov, cel mai sigur, pentru ca acolo a anuntat ca se va afla la trecerea dintre ani . Dragi brasoveni, daca aveti ocazia sa-l intalniti, sa-i oferiti si din partea mea toate cele bune: oua, rosii, multa carne, ce credeti voi ca se potriveste mai bine. Va multumesc!
  3. La multi ani tuturor prietenilor din blogosfera si de pe facebook! Sanatate, bani multi, iubire, impliniri!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?