Tareee sau Ceee ?

    

 

               

         

              VS

 

 

 

 

 

 

    

 

     Ma intreb ce s-ar intampla daca ne-am trata Biblia asa cum ne tratam telefoanele mobile? Ce ar fi daca am purta-o in buzunarele si gentile noastre? Ce ar fi daca ne-am intoarce din drum s-o luam daca am uitat-o acasa? Ce ar fi daca am deschide-o de mai multe ori pe zi? Ce ar fi daca am folosi-o sa primim mesaje? (de la Dumnezeu) Ce ar fi daca am trata-o ca si cum nu am putea trai fara ea? Ce ar fi daca am da-o ca si cadou copiilor si prietenilor nostri? Ce ar fi daca am folosi-o in timp ce calatorim? Ce ar fi daca am folosi-o in "cazurile de urgenta"? Ce ar fi daca am folosi-o pentru a intra in legatura cu Dumnezeu? Asa-i ca va ganditi acum... hmmm... unde este Biblia mea? 

    Si inca un lucru. Spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie sa ne ingrijoram niciodata ca Biblia noastra va ramane fara semnal si minute sau ca va fi deconectata deoarece Isus ne-a platit deja abonamentul. (sau creditul)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?