Simple versuri ....

Sunt povesti de iubire, sunt povesti si de ură                      
Dar mai sunt si povesti care mă cutremură
Sunt povesti fară final care au dus la despărtire
Dar mai sunt si povesti care au dus la fericire
Tot asa sunt povesti si legende despre cine stie
Asta e povestea mea pusă pe hartie
Sunt certat cu toata lumea, am ramas cu Dumnezeu
Dar mă voi certa cu EL si voi rămane numai eu
Sunt certat cu familia, prieteni si dusmani
Dar mai zice cate unu toate se rezolva in ani
Pai, cum plm, pana cand o să mai tină?
Pană si inima mea este plină de rugină
De la atatea amăgiri, dureri si intamplări
Dumnezeu deja mă pune la prea multe incercări
Prieteni falsi am alungat, uite, am scăpat de ei
Spune`mi, Doamne ce să fac, că am rămas fără idei!


 
                                        Incepe incă o poveste, relatări dintr`un fragment  
                                        Ar fi bn sa mă asculti si tu pe mine un moment!
                                        E fragmentul vietii mele, nu e film si nici poveste
                                        Chiar dacă am  simtit ca pic, sa stii ca am trecut mereu peste
                                        Stii, eram copil si imi doream normal... de toate
                                        Pe parcurs am inteles ca nu sunt bani, deci nu se poate.
                                        Am visat la o familie, asa ceva nu am avut
                                        Nu aveam un an de zile si taicămiu a disparut
                                        M`am luptat zi de zi ca să supravietuiesc
                                        Dar durerea din trecut incă mi`o amintesc
                                        Din chirie in jeg si din jeg iar in chirie
                                        E asa cum am crescut eu, numai maicamea stie…
                                        Multumirile se`ndreaptă acolo sus la Dumnezeu
                                        Că ce am facut pană acum a fost cu ajutorul meu.




                                                                               

Comentarii

  1. ce mai la deal si la vale intr-un cuvant marfffffa!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca cine a scris asta ,chiar a invatat sa fie mai bun trecand prin toate,cazand si ridicanduse pana a devenit mai bun SPER....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?