Cică să invăţăm ceva din asta...

    Azi fiind o zi cu soare până acu 2-3 ore am decis sa mă duc la o plimbare cu bicicleta, ce să vezi...m-a prins o ploaie de ma facut praf (ud loarca)...Ajuns in cele din urmă acasă am deschis putin pc-ul,uitându-mă putin pe blog...si navingând pe net, am găsit o poza ce mi-a plăcut maxim, dacă se poate spune asa....As putea spune că mi-a trecut indispozitia creată de ploaie.Hai că nu vă mai tin in suspans (dacă există).O zi faină tuturor.



 
                                           P.s : Tare sau ce ? :)

Comentarii

  1. Mi se pare corect si in acelasi timp foarte adevarat :D :>

    P.s: ce coincidenta...si pe m-a prins ploaia :-s :-"

    RăspundețiȘtergere
  2. Praf ne-a facut pe amandoi :( .... asta e :))

    RăspundețiȘtergere
  3. iaca... ploaie!
    si eu m-am intors din drum tot din cauza ei.
    textul e corect doar daca il aplicam noi altora, la noi nu se pune... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. spune si de ce te-a prin ploaia :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ploaia m-a prins din cauza ca, am asteptat o persoana pe nume Roxy :))

    @ Domnul Vasile perfect de acord cu dumneavoastra :))

    RăspundețiȘtergere
  6. du-te domle...cine stie ce gagica asteptai u :>

    RăspundețiȘtergere
  7. aprob .... doar roxy e vinovata, ca de fiecara data :| pt asta 2 beri...fara discutii domsoara roxy :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ok ok..recunosc...sunt vinovata :">
    2? numai tie?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici nu mai stam la discutie cu ea .... 2 x 2 = 4 beri :X :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. ca sa mai mai asteptati si data viitoare:)) :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca esti singur/singura pe drum, doar tu cu tine iar in viata ta esti doar tu atunci aceste vorbe nu se mai potrivesc...

    RăspundețiȘtergere
  12. Oooo lume noua, cuvintele se pot referi si la un prieten/a bun/a nu neaparat iubit/iubita.Bine ai revenit :P

    RăspundețiȘtergere
  13. eu de trei zile stau numai in casa, m-am saturat de nori, cer negru si ploaie.

    Cat adevar in textul tau!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc pentru vizita Rozy :P te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mutulica draga,ma gandesc sa...facem un link exchange!Nu de alta,dar mi-ar fi mai usor sa intru la tine si sa comentez;))! Ah da,si sti cv?
    Mi-ai deschis ochisorii,azi:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur sa aud asta :)) oky eu acum te bag in lista mea :P o zi faina :)

    RăspundețiȘtergere
  17. De ce ai sters postarea de mai sus?:(
    Imi placea asa de mult:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Am facut cateva retusuri....acuma e ok :P :)) scuze :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Mare adevar scrie acolo...
    Cat despre ploaie...cunosc sentimentul...si pe mine m'a prins o torentiala pe bicicleta:|:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?