Eu vara nu votez...

   
    In toata aceasta saptamana m-am uitat ca tot omul la tv pentru a avea o idee in ceea ce il priveste pe Basescu.Si am ajuns la concluzia ca romanii trebuie sa stie si sa inteleaga variantele cinstite pentru 29 iulie 2012.Iata ce trebui sa faca cei carora nu le curg bale din gura de prosti sau care nu fac parte din gastile politice si de afaceri mafiote a celor doua tabere : sa gandeasca si sa actioneze !! Dupa parerea mea exista doar 2 variante :
    - Varianta 1 - Cei care cred Traian Basescu a scazut salariile fara motiv, a taiat pensiile si subventiile la caldura, a inchis spitalele, a lasat romanii fara locuri de munca si le-a vandut fabricile....SA VOTEZE DA, SA PLECE BASESCU !!
    - Varianta 2 - Cei care cred ca Iliescu si Voiculescu dau o "lovitura de stat" pe model comunist folosindu-se de Ponta si Antonescu, cei care vad cum este calcata constitutia in picioare, cei care inteleg ca frica de puscarie a liderilor USL este uriasa ....SA NU MEARGA LA VOT !!
    Atentie !!! Cand romanii au iesit la referendum si au hotarat ca vor maxim 300 de parlamentari, Ponta si Antonescu au spus ca nu vor tine cont de vointa "prostimii". Acum USL cere aceleasi prostimi sa mearga la referendum, ca asa este democratic.
    Nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu sunt un sustinator a lui Basescu dar NU pot fi partas la o lovitura ordinara de stat parlamentara si mediatica.Nu pot sa`l pun pe agariciu de Antonescu si sa imi doarma in post.

 P.s : O singura intrebare am pentru voi cei care cititi aceste randuri : Mai apartine Romania Romaniei ? :)

Comentarii

  1. Nu a apartinut niciodata!
    Inca nu ai citit ca legendele cu Mihai Vitezu iubitor de tara si Stefan cel Mare iubitor de credinta sunt... legende?
    Esti inca tanar...
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem o tara care avem nevoie de banii din afara.
    Jucam cum ne canta altii.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Domnul Vasile : Se poate sa fie si cum ziceti dvs, am sa ma documentez in sensul asta :P
    @ Asa e Cristi ...ne vindem pe 1L de ulei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar nu am nici o idee :P :D:)) in nici intr`un caz pe 29 iulie :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un singur raspuns!
    N-am auzit inca ca Romania ar fi fost decupata de pe harta Europei si trimisa undeva in spatiu.

    Pe de alta parte, daca un presedinte are atat de mult timp liber ca sa o puna de o mica vanzare de flota vreu si eu acolo !
    Promit ca vand toate flotele. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tinere vorbeam metaforic, atunci cand am facut referire la "mai apartine Romania Romaniei".

    As dori sa poti dovedi aceasta vanzare de flota ... daca ai dovezi ... esti tare ... pana atunci, ciocul mic si joc de glezne ... ms de vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt prea prinsa cu Jocurile olimpice,ca sa-mi mai pese de politica :))

    RăspundețiȘtergere
  8. am votat degeaba...hotii striga hotii

    RăspundețiȘtergere
  9. Vezi daca nu ai fost la vot >:P..o sa-ti ia Basescu pensia :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate o mareste ... ca tot in regimul lui a facut toate pensiile 3 mil juma :X :)) Desi ... pot spera sau ce ? :D

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) pai le-a facut ca sa le mai ia ochii la pensionari un pik..si nu mai spera ca nu mai ai de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta e ... macar 1 luna sa mai prins tot e bun :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa zicem ca prind doar luna sept marita :)) de asta ziceam 1 :):P:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Primul meu job ....