Sa credem in visele noastre



   Incep acest articol cu niste intrebari simple.Cate vise ti-ai implinit pana acum? Iti amintesti de visele tale din copilarie? Sau ce vise ti-ai facut in adolescenta, in timpul liceului, apoi in timpul facultatii si imediat dupa? Cate dintre ele ti s-au implinit? Pe cate le-ai abandonat, le-ai uitat sau chiar ai renuntat la ele fiindca ai intrat in valtoarea cotidianului, ai adoptat spiritul de turma chiar involuntar de dragul unei normalitati stabilite intotdeauna de altii si niciodata de tine?
   Nu poti deveni un om de succes daca nu-ti urmezi visele. Daca nu faci ceea ce-ti place, ceea ce te face sa te simti bine, care sa-ti ofere bucurie, sa te implineasca.Poate ca de aceea sunt atat de multi oameni nemultumiti, frustrati, neimpliniti.
   Cei care au vise sunt capabili de a lua decizii majore pentru ei si apoi sunt in stare sa isi ia angajamentul si dedicarea personala de a le duce la bun sfarsit.Acestia sunt oameni speciali pentru ca abia dupa stabilirea telului urmeaza lupta.Fiindca nimic in viata nu este pe gratis, trebuie sa dai ceva de la tine, sa lupti pentru visul tau, pentru a te simti apoi liber si independent in adevaratul sens al cuvantului si in toate privintele. Orice om poate sa-si ia viata in propriile maini, poate sa devina liber si independent, poate sa-si realizeze absolut orice isi doreste in viata. Totul depinde de el, este in puterea sa sa actioneze.Daca doar visam si nu trecem la actiune, nu ne stabilim visele si scopurile, nu ne cunoastem prioritatile, atunci timpul ni-l irosim si ne irosim si pe noi.
   Nu-ti lasa visele sa piara caci daca visele pier, viata nu-i decat un zbor frant, ti-o traiesti ca o pasare ranita ce nu mai poate zbura, traind captiva, fara sens, fara tel, fara drum!

  P.s : Visele nu se risipesc, dar nici nu zboara daca nu le dai aripi.

Comentarii

  1. :)
    Ca orice bun pescar, mi-am dorit sa ajung in Delta!
    Si iata dovada ca "pescarii nu mint", visul meu nu a fost unul mincinos si Dumnezeu mi-a oferit ocazia sa locuiesc si sa muncesc in raiul pescarilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. As dori sa ajung si eu acolo... nu am fost niciodata , poate o sa am ocazia sa ajung si pe acolo. O zi faina sa aveti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un om care nu viseaza,care nu are idealuri..este un om pustiu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un om care nu viseaza nu traieste...nu poti sa faci nimic daca nu ai si vise...poate vise extrem de imposibile sau poate vise extrem de banale sau vise norale sau orice fel de vise...si ele fac parte din firea omeneasca si fara ele suntem incompleti:p

    RăspundețiȘtergere
  5. De mic imi doream sa fiu in trupele special ,dar acum nu mai simt acest lucru.. am alte planuri !:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Primul meu job ....