Nostalgia regimului ceausist (documentar)

 
   Chiar daca au trecut mai bine de 20 de ani de cand a trecut in nefiinta multi dintre cei de azi sunt nostalgici dupa regimul Ceausestilor.Chiar daca atunci multi au rabdat de foame si stateau ore in sir la coada pentru 2 paini si 1L de lapte, macar iti oferea o casa si un serviciu, de asta multi ii condamna pe cei din regimul actual.Nu stiu eu prea multe pentru ca in 89` aveam 3 anisori.De asta am sa pun un documentar bun dupa parerea mea, iar daca ai rabdarea necesara sa te uiti la tot poti intelege ceva.Vizionare placuta va doresc :)

  

  P.s : Tu esti nostalgic dupa regimul raposatului ?

Comentarii

  1. inainte de a vedea filmul iti spun parerea mea: provin dintr-o familie cu 11 copii, undeva in baragan! Daca nu era acel "regim condamnabil", eram cioban, agricultor sau, in cel mai fericit caz, tractorist! Am beneficiat de invatamant gratuit, de asistenta medicala gratuita. De ce as condamna acel regim?
    Acum nu stau la coada dar nu am mai cumparat lapte decat atunci cand am avut oaspeti!!! Ghici de ce!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca orice regim a avut parti bune si parti rele. Toti politicienii care astazi se bat cu pumnul in piept ca sunt de dreapta au avut functii importante inainte de 1989. Mai mult de jumatate din populatie este nostalgica, semn ca am pierdut degeaba 22 de ani dupa "revolutie".

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil ca nu mai sunteti asa de multi ...11 +2 parinti ..Sincer sa fiu si eu cred ca o duceam mai bine daca mai era Ceausescu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa parerea mea Cristi, nu a fost nici o revolutie ci o lovitura de stat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum nu am timp sa vad filmuletul, dar imi inchipui despre ce este vorba. Pareri am auzit multe, bune si rele, amintiri si nostalgie gasesti in orice batran din zilele noastre, de multe ori ii condamnam pentru ceea ce spun, dar cine ne da noua dreptul asta? Fiecare vorbeste din proprie experienta si nostalgia vine in urma unei comparatii de atunci cu ceea ce traim azi. Daca totul ar fi fost lapte si miere in ziua de astazi, crezi ca mai auzeai in randurile celor carunti "hehe ... cum era pe vremea lui Ceausescu!"? ... eu tind sa cred ca nu.

    RăspundețiȘtergere
  6. OchiiVerzi- ontopic: E o parerea de a ta si o respect :P
    Offtopic : Nu prea mai merge hamsterila pe tema asta ... + de asta l-ai cam ingrasat si acu face exercitii sa revina la forma initiala

    RăspundețiȘtergere
  7. :( trist!
    Mi-am adus aminte ca-mi povestea cineva, ca si-a hranit pestii sa nu cumva sa moara saracii de foame si au murit de prea multa mancare :))))) ... nu cumva hamsterila si-a luat bilet dus si tu nu-mi zici? :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Neeee,stai relax ca am vorbi eu cu el si a zis ca revine saptamana asta in forta, e animal de cuvant :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am trăit în acei ani, dar am avut o pasiune pentru istorie şi am studiat amănunţit comunismul românesc, au fost vremuri grele, triste şi mărturiile celor bătrâni atestă asta, dar a fost şi o perioadă a dezvoltării cred că dacă revoluţia nu ar fi izbucnit în 89 lucrurile poate s-ar fi îndreptat, ţara nu mai avea datorii, Ceauşescu se apropiase de Europa, poate nu ar mai fi fost criza asta politică acum...dar cine ştie, asta e realitatea noastră, tre să o acceptăm.:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte buna argumentatia ta Miuuta :) sunt perfect de acord cu tine.Seara faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Il conving sa accepte si tema asta :D:)) ma pricep la asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa, adu-l inapoi ca am ceva bun-bun pentru el :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Oky, cred ca maine isi va face aparitia dupa ce merge la biserica, ca un bun crestin ce e :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am amintiri din perioada comunismului chiar daca m-am nascut atunci pentru ca eram doar un copil de 2 ani,insa atunci probabil era mai bine,fiecare cuplu care se casatorea primea un apartament,un loc de munca,pe cand acum nu primesti nimic.
    Pe Ceausescu l-au impuscat "americanii"..interesul pentru aceasta tara fiind urias.A avut si el parti proaste..program tv prescurtat,si destul de multe restrictii privind libera exprimare...erai bagat la zdup daca vorbeai de rau partidul comunist.
    Din ce am auzit...era mai bine atunci iar acum destul de rau.

    Ps: Sper sa fie bine...pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  15. Slabe sanse ca in urmatorii 10 ani sa fie bine Ionut :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sper sa nu te superi pe mine, dar este putin cam luung documentarul sa'l urmaresc acum, dar o sa'mi fac timp intr'o zi :) Pana atunci nu prea stiu ce sa'ti zic de comunism...unii spun ca e bine altii ca e rau...si clar era foarte diferit fara de ce este acum..fiecare in functie de cum a dus'o atunci si acum isi face comparatiile...daca atunci avea servici bun si o ducea bine, iar acum abia castiga minimul pe economie si sta cu chirie automat o spune tare si raspicat ca era mai bine atunci, iar altul care atunci muncea dar abia se descurca cu mancarea si restul, iar acum a ajuns ditai patronul si are conturi peste conturi o sa sustina pana in panzele albe ca e mai bine acum

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu e nici o problema :P chiar imi doresc sa te uiti la tot documentarul pentru a intelege multe chestii :) (cand o sa ai timp) Zi faina

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Primul meu job ....