Să răspund la intrebări zic ....


  Am preluat si eu o leapsa, nu prea dau eu curs la asa ceva, dar daca vine de la consateaca mea (OchiiVerzi) am zis sa onorez .....Sa incepem !!

1. Muntele sau marea?
- Nu incape indoaiala MUNTELE, prietenul meu cel mai bun.

2. Iarnă sau vară?
 Iarna , de ce ? Foarte simplu sunt nascut intr-o luna de iarnă, de unde logica simpla imi place iarnaaaa !! :))

3. Care e destinaţia la care visezi că vei ajunge măcar o dată în viaţă?
 In Australia - mi se pare ca acea parte de lumea e ascunsa !!

4. Care a fost cea mai frumoasă ţară pe care ai vizitat-o?
România cu plaiurile ei mioritice.

5. Care a fost cel mai frumos oraş din afara ţării pe care l-ai vizitat?
Torino si statiunea Nisipurile de Aur ....

6. Care a fost cel mai frumos oraş din România pe care l-ai vizitat?
Am fost in mai multe dar ca Iasi mai rar gasesti ....

7. Ce obiectiv turistic te-a impresionat?
Pe mine greu ma impresioneaza ceva, Cetatea Neamt sa zicem.

8. Ce obiectiv turistic românesc ai recomanda unui străin?
Ce as recomanda eu ? Sa vina domle sa viziteze bojdeuca lui Ion Creaga .

9. Ce oraş ţi-ai dori să vizitezi? 
As dori sa ajung candva prin Londra ....

10. Ce suveniruri cumperi de obicei?
De dorit cu caracter sportiv daca se poate :)


P.s : Leapsa o poate lua cine doreste... zi faina va doresc :)

Comentarii

  1. Am auzit de la cineva ca este frumos la Torino. Trebuie sa ajung acolo, macar in vizita... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) eu cred ca tu ai vorbit la primarie :D ... iei vreun spor ceva pentru a "ademeni" strainii pe aici? ... nu stiu, poate sa imbunatatesti economia? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Crisi : E foarte frumos :)
    @ OchiiVerzi :Imi place sa vina lumea acilea la noi, si sa zica ... e marfa frate :)), nu sunt cu nimeni sunt apolitic :)) asa ca stai relax :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare isi iubeste orasul si e normal.
    Tulcea are strazi pavate cu marmura rosie; Braila are o zona veche impresionanta; Targu-Mures mi-a facut impresia unui oras elvetian; Iasul straluceste doar prin obiectivele arhitecturale istorice, in rest e doar o aglomerare urbana; merita vazut cheiul orasului Cernavoda... Alba-Iulia nu are nimic specific, orasul ma refer, totul este axat pe cetate!
    Daca treceti prin Sebes, beti o cafea, atat! Orasul e micut, dar e un cartier nemtesc vechi 100%!
    Gata!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru descriile minunate .... O duminica placuta va doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Leapsa pentru fiecare...hai ca ma bag si eu la aceasta leapsa;))

    1) Imi place muntele pentru ca sunt peisaje deosebite,aerul este curat,plus ca nu prea imi place sa stau in soare;))
    2) Cred ca..primavara,chiar daca sunt nascut in luna august cand sunt temperaturi destul de ridicate:D
    3) Mi-ar place sa ajung in Brazilia la statuia lui Iisus,aflata in orasul Rio de Janeiro
    4) Nu am fost in alte tari,m-am plimbat insa destul de mult prin Romania si pot sa spun ca avem o tara superba..sa se stie...avem o tara cu toate formele de relief.
    5) ...........
    6) Aici o sa fac un top 3...1.Piatra-Neamt,2.Brasov,3.Iasi
    7) Asa cum a zis si Cip...Cetatea Neamt mi-a cam dat fiori cand am fost pe acolo,e drept eram si micut:)),Castelul Peles,Pelisor,Castelul Bran..superb pot spune,Cetatea Rasnov..la fel de superba..
    8) Sunt foarte multe obiective turistice...Castelul Bran,Castelul Peles(sala armelor,camera oglinzilor),Palatul Culturii din Iasi care are 365 de camere,cate una pentru fiecare zi a anului....
    9) New York,imi doresc sa ajung la Statuia Libertatii
    10) Depinde de locul pe care il vizitez..

    Ps: Imi place orasul Iasi pentru ca aici gasesti foarte multe fete frumoase,inteligente,harnicute si bune la ...suflet:P

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Puteai sa postezi pe blogul tau :P dar e bine si aici :)) misto raspunsurile :P seara faina sa ai

    RăspundețiȘtergere
  8. o seara frumusica sa ai si tu...era bun un tenis sa bagam acum:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia m-am trezit am facut amiaaza ...somn de frumusete :D:)) nu am chef de nimic acu...decat sa stau si sa ma uit la un meci :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai pana acuma a fost Man.City - Southampton 3-2 fain ,....meci si acu a inceput real - valencia ...digi 1 :) :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesante răspunsurile. Şi eu iubesc marea şi Constanţa cea bântuită de pescăruşi mai mult decât orice alt oraş, oricât de primitor ar fi Sibiul şi cât de calzi clujenii sau etc, nicăieri nu-i ca acasa.;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa e Miiuta :) sa revii cu forte proaspete :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Vecinu, sa stii ca si eu prefer muntele. :D Prefer sa vad natura, nu bikini si busturi goale. :p

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu as zice ca e perfect :) ma bucur ca sunt multi sustinatori ai muntelui :)

    RăspundețiȘtergere
  15. din ce in ce mai multor persoane le place iarna. dar nu-i problema :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai fiecare cu gusturile lui, asa e in viata.Ms de vizita :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Mă doare`n cot de ce spune lumea ?!!?