Mircea Badea a comis-o iar !!

P.s : Tu ai sa mai unji una ? :)

Comentarii

  1. :))))))) :))))) ... deci eu-s pe jos de râs! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa te ridici si sa te duci la vot si sa unji parte cu DA :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) am timp să mă ridic până pe 29, oricum nu mă îngrămădesc eu prima la vot :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa aud asta ... ca mai sunt tineri care se duc la vot :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de zurliu e acest Mircea Badea, chiar m-am amuzat :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce clovn...A fost deseori catalogat un prost inconsecvent.Azi se potriveste.Poate vrei sa cauti pe youtube emisiunea "in gura presei" de ieri, 18 iulie.In caz ca nu ai vazut-o.Pe la minutul 6 abereaza despre cum nu are el voie si dreptul si nici interesul de a indemna romanii la vot.Aici chiar te indeamna CUM sa votezi.Pff.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Fiecare intelege ce vrea...A ajuns aici pentru ca romanul habar nu are ce sa voteze DA sau NU.Ma refer in special la cei de la tara :) O zi faina sa ai :P

    RăspundețiȘtergere
  8. poa` sa zica lumea ce vrea ea! da` sa incerce sa tina atentia publicului de X ani, doar el, atat! fara bebeluse, fara bancuri, fara silicoane!
    ca zice bine sau rau, e treaba fiecaruia sa hotarasca, dar de bun e bun!
    salutare si votare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felul lui de a fi face sa nu fie placut de multa lume, dar nici pe mine nu ma simpatizeaza toti din blocul meu.Cred ca el e singurul om din tara asta in care am incredere totala si l-as vota cu ochii inchisi, daca ar candida pentru postul de PRESEDINTE.

    RăspundețiȘtergere
  10. E una dintre putinele emisiuni la care ma mai uit la TV. Sunt editii la care ma amuz mult. Cum a fost aseara.
    Uneori mai pierde si el timpul pe acolo, ca nu se intampla nimic si asta nu-l stimuleaza sa faca haz dar e bun. Ce-i al lui, e-al lui :)
    Mi-a placut faza cu "Oprea" :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut ca il urmaresti si pe blog.Ma bucur daca te-am binedispus :P

    RăspundețiȘtergere
  12. e penibil cu toata campania anti basescu. imi placea emisiunea lui badea cand era impartial, acum parca i-au spalat creierii cei de la antena 3..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

~ Parerea ta conteaza pentru mine ~

Postări populare de pe acest blog

Să ne imaginăm zic...

Primul meu job ....